SUPPORTCHAT felső

Használati útmutató

A supportchat segítségével közvetlen kapcsolatba kerülhet oldalának látogatóival.

A szolgáltatás igénybevételéhez olvassa el a „Telepítés lépésről-lépésre” című részt.

Telepítés lépésről-lépésre

1. A főoldalon kattintson a „Csomagok” menüpontra.

2. Ezen az oldalon találja a szolgáltatás alapcsomagjait. Válassza ki az Önnek legmegfelelőbbet! (Ha Ön csak kipróbálni szeretné szolgáltatásunkat válassza az ingyenes csomagot, amely a többi csomaghoz hasonlóan a későbbiekben bővíthető)

használati útmutató kép 1.

Ingyenes csomag

1. Kattintson a „Regisztráció” feliratra!

2. Töltse ki a regisztrációs űrlapot!

3. Ezután a rendszer automatikusan belépteti.

4. Kattintson az „Operátorok” menüpontra!

5. Ezen az oldalon adhat hozzá operátort, aki majd belép a kliens programba és beszél az ügyfeleivel. (ingyenes csomagban 1 operátor adható hozzá, havidíjas csomagban, viszont a csomagban feltűntetett számú)

6. Kattintson a „Főoldal” menüpontra!

7. Itt kapja meg a weblapjába beillesztendő kódot. Részletes leírás a „Chatgomb kiválasztás” részben.

8. Két fajta chat gomb közül választhat. (további információ a chatgomb megjelenés rész alatt)

Havidíjas csomag

1. Kattintson a „Megrendelés” feliratra. Amennyiben egyik csomagunk sem felel meg Önnek, kérjen egyedi ajánlatot a „Kapcsolat” menüpont alatt.

2. Töltse ki a megrendelő/kapcsolati űrlapot és kattintson a küldés gombra.

3. Ügyfélszolgálatunk megkeresi a feldolgozást követően. (megbeszélésre kerül a fizetési mód)

4. Sikeres befizetés után elektronikus levélben küldjük a belépési adatokat.

5. Lépjen be az oldalra!

6. Kattintson az „Operátorok” menüpontra!

7. Ezen az oldalon adhat hozzá operátort, aki majd belép a kliens programba és beszél az ügyfeleivel. (a csomagban feltűntetett számú operátor adható hozzá)

8. Kattintson a „Főoldal” menüpontra!

9. Itt kapja meg a weblapjába beillesztendő kódot. Részletes leírás a „Chatgomb kiválasztás” részben.

10. Két fajta chat gomb közül választhat. (további információ a chatgomb megjelenés rész alatt)



Kliens telepítése

1. Először töltse le a Microsoft .NET 4.0 keretrendszert és telepítse azt! (letöltéshez kattintson ide, majd a megjelenő oldalon a „download” –letöltés- gombra és letöltés után telepítse)

2. Töltse le a „Kliens program Windows rendszerekre” fájlt és telepítse azt!

Kliens használata

1. Indítsa el a programot!

2. Jelentkezzen be a létrehozott operátor a létrehozáskor megadott adatokkal.

3. Sikeres bejelentkezéskor kiírja a program, hogy sikeresen kapcsolódott. (aktív kapcsolat)

4. A program ilyenkor várja, hogy az oldalán elhelyezett chatgombra kattintson valaki. Ha ez megtörtént felugrik egy MSN szerű beszélgető ablak, amelyen keresztül beszélgethet az érdeklődővel.

használati útmutató kép 6.

Chatgomb kiválasztás




használati útmutató kép 2.
használati útmutató kép 3.

1. Kérem válasszon típust!
Kattintson a megfelelő választógombra, annak megfelelően, hogy „Chatablak” vagy „Sarokikon” megjelenést szeretne! (A típusokról bővebben a „Chatgomb megjelenés” részben olvashat!)

2. Kérem válasszon chat gombot!
Kattintson az oldala stílusához legjobban illő megjelenésre. Erre az ikonra kattintva jelenik meg a párbeszédablak.

3. Kérem válassza meg a reklám helyét!
Kérem válassza ki, hogy hol jelenjen meg a reklám a chatikonhoz képest. (ingyenes csomagnál kötelező kitenni a reklámot, havidíjas szolgáltatásnál megköszönjük)

Ha úgy döntött, hogy nem helyez el reklámot az oldalán a 4. és 5. pontot hagyja figyelmen kívül!

4. Kérem válasszon Supportchat logót!
Válassza ki, hogy milyen stílusú legyen a supportchat reklám!

5. Kérem válasszon Ole logót!
Válassza ki, hogy milyen stílusú legyen az Olé reklám!

6. Kattintson a „Kérem a saját SupportChat kódom!” gombra.

7. Végkifejlet
Az „Előnézet” felirat alatt megjelenik az Ön által összeállított chatgomb. A „Generált kód” felirat alatt lévő szövegmezőbe betöltődik az oldalába beillesztendő kód.

Chatgomb megjelenés

Chatablak gomb

A „Chatablak” gomb, az oldal bármelyik részére elhelyezhető kép, amelyre kattintva a látogató, rögtön közvetlenül tud Önökkel beszélni. A „Chatablak” gomb fixen ott marad, ahová be lett illesztve.

használati útmutató kép 4.

Sarokikon

A „Sarokikon”, az oldala jobb alsó sarkában megjelenő kép, amelyre kattintva a látogató, rögtön közvetlenül tud Önökkel beszélni. A „Sarokikon” fixen a jobb alsó sarokban marad görgetéskor is.

használati útmutató kép 5.
SUPPORTCHAT alsó
SUPPORTCHAT Bejelentkezés